به نام خدا

❀◕ ‿ ◕❀Antique girl❀◕ ‿ ◕❀

❤یه کم خاص و دیوونه ❤

به نام خدا

http://5mb.ir/images/qhi4dne6wgw7jipii0dl.jpg

 

 

 

 

دختری که اول صبح به زور از خواب بلند میشه،

ژولیده و پولیده،

با لباسای نازک و به هر طرف کش اومده،

با چشمای نیمه باز و نیمه بسته،

با پاهای برهنه روی سرامیک،

که داره میگرده دنبال دستشویی و زیر لب غر میزنه...

بغل کردنی ترین موجود دنیاس.

حتی در بعضی منابع ذکر شده که میشه براش مُــرد!

 

 

 

این من ! نه زیبایم ، نه مهـربانم....نه عـاشق و نه محتاج نگاهی...!
فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست
فقط برای خودم هستم...خوده خودم !
صبورم و عجول!!
سنگین...سرگردان...مغرور...قـانع...
با یک پیچیدگی ساده و مقداری بی حوصلگیه زیاد!!!
و برای تویی که چهره های رنگ شده را می پرستی نه سیرت آدمی را ؛
هیچ ندارم !
راهت را بگیــر و بـــــــرو ، حوالی من توقف ممنــــوع است

 

منو ببخش غریبه که بهت شانس آشنایی نمیدم
دیگه طاقت دل کندن ندارم
می خوام که عشق خاصیت من باشه
نه رابطه خاص من باکسی



نظرات شما عزیزان:

حمید رضا
ساعت19:45---3 آبان 1392
سلام... زیبایی در سیرت و سرشت و دیدگاه آدمیست و نه فقط در صورت و ظاهر و ... نوشته هاتون رو هرچند گذرا ولی خوندم... همین که رک می نویسید و عقیده تون رو قابل ستایشه... ممنون از حضور و نظر لطفتون که ابراز نمودین... منتظر حضور دوباره تون هستم... سپاس...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 آبان 1398برچسب:, ] [ 21:6 ] [ bluegirl ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه